Fullmoon festival 2004

Światowe imprezy & festiwale psytrance :: World psytrance parties & festivals
Awatar użytkownika
Styropian
Psytrance.pl / Psylesia / MAE
Kontaktowanie:

Post autor: Styropian » 21 cze 2004, 18:50

Właśnie dostałem propozycję od transowej ekipy z Czech :!: :twisted:
Panowie, nie ma co trzeba trenować :!: sami widzicie co czesii robia z rywalami w Portugalii!!
Więc trening czas zacząć.
Kto na bramkę :?: Ja swego czasu byłem dobry na tej pozycji,ale chyba już mi mineło :)
pozniejsze doznania wynagrodzily to tym ktorzy wiedzieli po co przyszli i tym ktorzy nie sa jak Styropian ograniczonymi lans-transiarzami ktorzy pewnego dnia mieli wizje jak powinna wygladac TRUE psychedelic imreza

Awatar użytkownika
Styropian
Kontaktowanie:

Post autor: Styropian » 23 cze 2004, 14:55

I jak tam jest ktoś jeszcze chętny do składu :?:
Ja dodam od siebie ,że odpada moja rola jako bramkarz , bowiem wczoraj o mało nie uciąłem sobie palca maszynką do chleba :cry: i teraz palec 'wskazujący' mam kontuzjowany.
Ale obrona lub napad jak najbardziej :D
pozniejsze doznania wynagrodzily to tym ktorzy wiedzieli po co przyszli i tym ktorzy nie sa jak Styropian ograniczonymi lans-transiarzami ktorzy pewnego dnia mieli wizje jak powinna wygladac TRUE psychedelic imreza

Awatar użytkownika
Gagarin
Jagodziani
Kontaktowanie:

Post autor: Gagarin » 23 cze 2004, 18:05

nie badz taki cwaniak :P ostatnio na imprezie chcialem spelnic obywatelski obowiazek - wyrzucic butekle do smietnika , pech chcial ze byla ona rozbita i takze sobie rozcialem niewasko palec wskazujacy :]

ale jest rozwiazanie .... po co nam bramkarz jak bedziemy tylko gole strzelac
:: Free Spirit ::

Awatar użytkownika
Styropian
Kontaktowanie:

Post autor: Styropian » 23 cze 2004, 22:15

Mój 300 wpis na forum :D

Juri ,a może pogramy tak jak proponował jeden gościu po mojej propozycji podanej na księdze gości FM :
Yeah, let´s play Soccer, but everyone got his own ball (then there´s no stress) and we got no goals! Yeah!
:twisted: :twisted:

Wówczas bramkarz nie potrzebny :)

Awatar użytkownika
Just-Mike
Psytrance.pl / Stellar Magnitude / MAE
Kontaktowanie:

Post autor: Just-Mike » 24 cze 2004, 03:28

Ja kiedys gralem w noge, trenowalem, moj Ojciec byl pilkarzem Lechi Gdansk, Polonii Warszawa a jest obecnie trenerem :-) Niestety jakis czas temu (z 10 lat) zaczalem grac powaznie w kosza i uszkodzilem kolano (jest niestabilne). Gram teraz w specjalnym stabilizatorze, ktory zabezpiecza mi kolano przed ponowna kontuzja. Jestem z Wami! Gralem w ataku, bo bylem szybki ale teraz waze 15 kg wiecej, wiec moge sie przydac w obrona/pomoc lub nawet bramka, bo bronilem swojego czasu i nadal to lubie ;]

Awatar użytkownika
Gagarin
Jagodziani
Kontaktowanie:

Post autor: Gagarin » 24 cze 2004, 07:29

oj moja klubowa kariera siegra poczatku lat 90tych :D Lechia Gdańsk ! kupa :D szybko jednak sie ocknalem i przestalem tam grac bo byli sami gwiazdorzy
:: Free Spirit ::

Awatar użytkownika
Styropian
Kontaktowanie:

Post autor: Styropian » 24 cze 2004, 14:30

wow to ja widze,że tu sami zawodowcy :wink:
A ja narazie musze walczyć z przeziębieniem, bo w innym wypadku to na Full Moona pojade jak do sanatorium :) .

Awatar użytkownika
Zielono_Mi
Elite User
Kontaktowanie:

Post autor: Zielono_Mi » 24 cze 2004, 15:06

chlopaki ale ja wam zazdroszcze jedziecie sobie na Fullmoon Festival na ktory tesz chcialem pojechac :( no ale ze wzgledu na prace niemoge :( nawet fundusze mialem juz uzbierane i wielka lipa z miodem tylko bede mogl sobie pomorzyc o tym jak tam bedziecie sie pieknie bawic przy tych pieknych dzwiekach pozdrowcie odemnie calutki festiwal ;) i zycze wam naprawde udanej zabawy :D

P.S. Mam nadzieje ze z moondalla wypali i tam sie spotkamy pozdrawiam

Awatar użytkownika
Templar
Psytrance.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Templar » 26 cze 2004, 09:42

FULLMOON FESTIVAL 2004 NEWS - IN ENGLISH

Hi folks... Countdown is still running and the big colored circle (mainfloor) waits for lots of positive energy from you... The preps will get up to speed, the areas are defined, the decoration teams work day and night so the Fullmoon-village comes into being with full infrastructure that we can party the Fullmoon 2004 without any problems. The very beginning for the first night is ALIEN PROJECT with a live- and DJ-set. Then the wellknown ASTRIX starts in the morning. If you want to know more, please look at the timetable at the end of this newsletter. For finding the fest! ival you can look at the signs at the streets and pedestrians seek from the Karstädt station signs also. A detailed description of the approach you can find at www.fullmoon-festival.com, link "direction" and "location". Festivalarea will be open at sunday, 27th of june, 10a.m. Please note kindly that we work till the beginning and we can´t let you in before. Please follow the festivalrules, so this festival can be a stressless and unforgotten event. Please take care of yourself and your friends and use the opportunity to go to the chill-out area to relax. The best after-hour opportunity will be the Psyland-festival at Rßgen island. Please look at www.psyland.de Important: There will be ENOUGH tickets ! at the entrance everytime!!! We are very glad to party Fullmoon-Festival with you and thank you for being a part of this very amazing event.

CU - BOOM, yours FULLmoON-CREW

FULLMOON FESTIVAL 2004 RULES - IN ENGLISH

1. You have to wear the bracelets (your tickets) visible all the time. If they are broken or to close to wear please inform the guys at the entrance. Only there they can be changed. If somebody will be seen without or with a disrupted bracelet, this person has to pay 45.- € and will be banished from the area or he pays 90.- € and will get a new bracelet! The security is authorised from the organisers to check the bracelets. The bracelets are waterproof and can only disrupt with a lot of power. (we tested them copious!)

2. Drugs are illegal in Germany! Holding and dealing are felonies here! Please note this is the law.

3. Camping is only allowed in the official camping area. Only there you can go by car. Please keep with it.

4. All channels of supply and ways for rescueing must kept clear. All cars which stand there will be towed away.

5. Please look for cleanness. Don´t throw your garbage in the landscape. At the entrance you will get refuse bags and please use the situated garbage cans.

6. When leaving the camping area after the festival please dispose your garbage bags into the on-site trash containers.

7. Don´t make fire please. There is danger of forest fire. Don´t throw your cigarettes into the forest.

8. Please look after your pets. Dogs have to be tied because of the wildlife.

9. If there is somebody who needs help, help him please and inform a securityguy or/and a festivalworker.

10. Anyone who steal from others or disturb them will be banished from the area and if necessary brought to the police. Please attend to the orders from the security.

11. You are at the area at owner´s risk. The organisers assume no liability for a loss of property, bodily harm and lost things.

12. Own soundsystems are not allowed!

13. Selling products at the festival area without a Fullmoon Festival Shop – licence is strictly prohibited. Doing so will force us to make a immediate report to the police.

14. The grasslands out of the festival area are restricted areas for you and especially your dogs because of the european law of protection against epidemic plagues. This area is a willow for the local ecological farmyard. Please understand this. This is essential if you have to go to the toilet. Please use the available toilets on site and don’t use the forest..

We wish you nice days
Keep the Spirit, yours Fullmoon-Crew
http://www.fullmoon-festival.com
Whatever happened to Gary Cooper, the strong, silent type?

Awatar użytkownika
szy
Elite User
Kontaktowanie:

Post autor: szy » 26 cze 2004, 09:53

Templar pisze:FULLMOON FESTIVAL 2004 NEWS - IN ENGLISH

Hi folks... Countdown is still running and the big colored circle (mainfloor) waits for lots of positive energy from you...
Jakie fajne forum... :mrgreen:

Zdrowie :),
Szy.

Awatar użytkownika
szy
Elite User
Kontaktowanie:

Post autor: szy » 26 cze 2004, 10:10

Templar pisze:FULLMOON FESTIVAL 2004 NEWS - IN ENGLISH

Hi folks... Countdown is still running and the big colored circle (mainfloor) waits for lots of positive energy from you...
Aha, aha... najprawdopodobniej będę miał wolne miejsca w drogę powrotną w aucie, najprawdopodobniej na piątek wieczór. Koszt - 60-120 PLN, w zależności od ilości chętnych.

Zapraszam.

Szy. hubert at trance.pl, czyli :wink:

Awatar użytkownika
Styropian
Kontaktowanie:

Post autor: Styropian » 27 cze 2004, 16:09

Dobra kochani , ja już wyruszam w droge!!
Do zobaczenia na polance!!

Psy u Later :!:

Awatar użytkownika
Templar
Psytrance.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Templar » 28 cze 2004, 06:42

No to jazda :!:

8)

Awatar użytkownika
Templar
Psytrance.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Templar » 03 lip 2004, 23:03

Lot życia... kto nie był niech żałuje.

Jutro może będę miał siły żeby zebrać myśli i przelać je na dokument wordowy...

Awatar użytkownika
Templar
Psytrance.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Templar » 05 lip 2004, 14:17

Foty z FMF 2004:

:arrow: http://www.kedziorsite.prv.pl - dzięki uprzejmości Kędziora część będzie też u nas

i trochę zagranicznych linków

:arrow: http://www.pierrefoto.se/fullmoon04/index.html#199

:arrow: http://www.makrofon.org/gallery/fmf2k4/fullmoon2k4.html

:arrow: http://www.mandarin.nu/event_pics.asp?e ... pic_id=754

Czekamy aż nasz podróżnik wróci z Czech i będą też foty Styropiana. :wink:

Awatar użytkownika
szy
Elite User
Kontaktowanie:

Post autor: szy » 05 lip 2004, 15:52

Templar pisze:Foty z FMF 2004: [...]
taaaa, tydzien na fulmunie, tydzien na ogladanie :)))

tylko kto za mnie bedzie zap* :]

super foty.

szy., czyli hu.

Awatar użytkownika
Templar
Psytrance.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Templar » 05 lip 2004, 21:20

Więcej fotek:

:arrow: http://www.nataliasphotos.fotopic.net/

:arrow: http://www.goatrance.nl/fullmoon/

Kiedy ja to wszystko obejrzę? ... :wink:

Awatar użytkownika
Styropian
Kontaktowanie:

Post autor: Styropian » 06 lip 2004, 07:32

Właśnie wróciłem :) Niebawem i moje foty wrzucim na strone,tylko musze zrobić miejsce na dysku na te 528mb zdjęć z Full Moon'a i SuperSonics .
A teraz łazienka :)

Pawelnrg
Respected User
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post autor: Pawelnrg » 07 lip 2004, 21:06

milo było ale sie skończyło.... w pamieci pozostał silicon sound... aa...

Alien
Elite User
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post autor: Alien » 08 lip 2004, 10:58

Było ciekawie, szkoda tylko, że trochę zimno
:)

Odpowiedz