JaraLuca

Generowanie transowych dźwięków w domowym zaciszu :: Music making, independent artists
Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: JaraLuca » 01 sty 2014, 16:01

Dzieki Jacek ;) no z tym ostatnim to rzeczywiscie bylo tak z tymi samplami;) ale sluchajac poraz ktorys slychac ze nie pasuja niektore do reszty. To sie ogarnie. Byc moze nie wyglada to jak bym mial zarys tego kawalka w glowie ale mam i to mysle juz od dlugiego czasu jak to ugryz. Jak bedzie wiecrj czasu to ogarne go na pewno;) dzieki jeszcze raz

Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: JaraLuca » 05 sty 2014, 21:09

https://soundcloud.com/jaraluca/reflect ... yginal-mix

Zapraszam do odsłuchu kawałka Reflect Yourself. Kawałek bedzie jeszcze raz miksowany i zmasterowany. Wiem pewnie napiszecie -to po ch.. go wrzucasz na soundclouda ? bo nie moglem sie doczekac :) ...a jak juz bedzie zmasterowany to sie usunie i wrzuci jeszcze raz. Zapraszam

Awatar użytkownika
fraxi
Elite User
Posty: 210
Rejestracja: 29 maja 2012, 14:29
Lokalizacja: Wrocław

Re: JaraLuca

Post autor: fraxi » 05 sty 2014, 21:30

Jak dla mnie to sekcję od 4-tej do 5-tej minuty mógłbyś całkiem wyrzucić :-D

Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: JaraLuca » 06 sty 2014, 21:50

Kwestia gustu :) innym sie podoba. Mi tym bardziej :)

Awatar użytkownika
Psysutra
Cronomi Records
Posty: 4875
Rejestracja: 24 mar 2008, 12:32
Lokalizacja: Katowice

Re: JaraLuca

Post autor: Psysutra » 07 sty 2014, 12:47

Jak dla mnie jest spoko. Nie gryzie. Standard w psiakach :)

Mnie taka muza totalnie nie robi, ale wał jest jak najbardziej poprawny.

Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: JaraLuca » 07 sty 2014, 13:43

Dzieki bardzo Psysutra. Szczerze to mnie zaskoczyles ;) czekalem na jakis pocisk czy chocia uwage;) dzieki i pozdro

Awatar użytkownika
fraxi
Elite User
Posty: 210
Rejestracja: 29 maja 2012, 14:29
Lokalizacja: Wrocław

Re: JaraLuca

Post autor: fraxi » 07 sty 2014, 14:40

JaraLuca pisze:Kwestia gustu :)
Zgadzam się. Dlatego też nie można się za bardzo sugerować tym co mówią inni i po prostu robić swoje, tak aby kawałki były ekspresją Twoich uczuć, psychiki itp. Robienie muzyki pod kogoś zabiera chyba dużo oryginalności autora a nie o to chodzi. Z resztą choćby się ktokolwiek starał jak tylko może to w każdy gust nie trafi :-D

No ale progres widać, to najważniejsze :-)

Awatar użytkownika
*JetMan*
Psytrance.pl
Posty: 4045
Rejestracja: 30 mar 2003, 10:13
Lokalizacja: Dublin, IE
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: *JetMan* » 07 sty 2014, 20:28

dokladnie to samo staralem sie mu wytlumaczyc. od pewnego momentu na scenie zapanowal trend 'robic zgodnie z' [pewnymi normami, gustami innych etc] i kompletnie zapomniano o wyrazaniu siebie. bardziej ktos zwracal uwage na to, co inni napisza niz to, czy on sam by sie przy niej bawil [nie mowie o technicznych sprawach ale ogolnie, o wyrazaniu siebie przez muzyke]

i przez to wlasnie obecnie mamy psytrans ktory zazwyczaj brzmi jak jeden kawalek puszczony w kolko. zero ekspresji. zero wolnosci.
--
*J3t_Man*

"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"

Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: JaraLuca » 07 sty 2014, 20:34

Ja w ogole nie lubie robic wg schematów.. Jedyny schemat jaki utrzymuje to taki zeby co 8 czy 16 barów cos sie działo nowego zeby słuchacz sie nie nudzil . A i tak najwieksza radosc przynosi mi granie live actu w abletonie z konrtolerami totalnie bez aranzacji tylko z samych "kafelek" wtedy to mozna nazwac wolnoscia :)

Awatar użytkownika
fraxi
Elite User
Posty: 210
Rejestracja: 29 maja 2012, 14:29
Lokalizacja: Wrocław

Re: JaraLuca

Post autor: fraxi » 07 sty 2014, 21:26

*JetMan* pisze:przez to wlasnie obecnie mamy psytrans ktory zazwyczaj brzmi jak jeden kawalek puszczony w kolko. zero ekspresji. zero wolnosci.
No ale hajs się zgadza :D

Awatar użytkownika
*JetMan*
Psytrance.pl
Posty: 4045
Rejestracja: 30 mar 2003, 10:13
Lokalizacja: Dublin, IE
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: *JetMan* » 08 sty 2014, 01:51

pieniadze sa przereklamowane
--
*J3t_Man*

"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"

Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: JaraLuca » 09 sty 2014, 12:12

Wracajac do mojego kawalka panowie, powiedzcie mi co sadzicie o kicku ? Bo wzialem sie za miks. Bass juz uwydatnilem tylko wydaje mi sie ze zbyt napierd.. Stopa. Na glosnikach w robocie jak slucham to kick jest bardzo mocny w porownaniu do bassu. Czytalem temat o bassie i o kicku ale wy macie lepsze uszy , doswiadczone itd;)

Awatar użytkownika
Psysutra
Cronomi Records
Posty: 4875
Rejestracja: 24 mar 2008, 12:32
Lokalizacja: Katowice

Re: JaraLuca

Post autor: Psysutra » 09 sty 2014, 13:57

Hm, dobrym pomysłem byłaby inwestycja w monitory odsłuchowe. Za tysiąc można kupić całkiem spoko. Już ponad 5 lat moje mi służą a kupiłem je za 700 ziko 8)

Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: JaraLuca » 09 sty 2014, 14:53

Stary przy tym jak sie ma rodzine, dziecko i niezbyt dobrze platna prace wydac w tych czasach 1000zł na glosniki graniczy z cudem. Mysle zeby kupic cos do 400 zł na dobry poczatek. Rozumiem ze w koncu i tak bede musial nabyc dobre monitory aczkolwiek teraz z kasa jest fest kapa...

Awatar użytkownika
bubblegum
Psylesia / TLG
Posty: 3042
Rejestracja: 20 cze 2005, 18:16
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: bubblegum » 09 sty 2014, 17:24

za 400zł lepiej się wstrzymaj i nic nie kupuj, bo raczej będzie to kasa wyrzucona w błoto. Wiadomo, że monitorki to jest wydatek, ale lepiej rok jeszcze odłożyć i kupić jakieś stereo za około tysiaka. Za tą cenę nie dość, że jest bardzo duży, sensowny wybór 5 calowych monitorów to i jakościowo będą dobre (jak na cene/jakość).

Awatar użytkownika
Psysutra
Cronomi Records
Posty: 4875
Rejestracja: 24 mar 2008, 12:32
Lokalizacja: Katowice

Re: JaraLuca

Post autor: Psysutra » 10 sty 2014, 14:51

Fakt, lepiej odłóż minimum tysiaka by mieć konkretniejsze pole działania. Odsłuchy za 400 zł mogą być jedynie dodatkowe porównawcze ;)

Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: JaraLuca » 11 sty 2014, 21:02

https://soundcloud.com/jaraluca/jaraluc ... t-yourself

Zapraszam do odsluchu mojego kawalka Reflect Yourself po drobnych przerobkach i po masteringu ktory wkrotce pojawi sie kompilacji VA Psy-Voyages . Bedzie wydany pod szyldem Psy Dance Global Records

Awatar użytkownika
*JetMan*
Psytrance.pl
Posty: 4045
Rejestracja: 30 mar 2003, 10:13
Lokalizacja: Dublin, IE
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: *JetMan* » 12 sty 2014, 00:29

szybko Ci poszlo ;)
--
*J3t_Man*

"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"

Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: JaraLuca » 12 sty 2014, 09:45

Ten mastering robił gosciu z labelu :) ja robilem ten ktory ci posłałem mailem. Ale ten jednak jakis lepszy :D

Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: JaraLuca

Post autor: JaraLuca » 25 sty 2014, 23:06

https://soundcloud.com/jaraluca/jaraluc ... ental-dark

Dla maniakow darkowych brzmien:). Nowy work in progress. Co sadzicie ?
dojda jeszcze sample wokalne no i napewnoo go jeszcze podrasuje i przerobie

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość