Głupie pytania szukają mądrych odpowiedzi..

Generowanie transowych dźwięków w domowym zaciszu :: Music making, independent artists
Odpowiedz [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Awatar użytkownika
user_friendly
Elite User
Posty: 530
Rejestracja: 15 sty 2014, 21:23
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Głupie pytania szukają mądrych odpowiedzi..

Post autor: user_friendly » 19 lip 2014, 12:44

Nie sugerować się do końca tytułem - człowiek zawsze był i będzie głupi.. za speca od tworzenia muzyki od strony technicznej się nie uważam, chociaż zdaję sobie sprawę że nieźle mi wszystko wychodzi robiąc "na słuch" - od małego jestem samoukiem,jeśli chodzi o grę na instrumentach (gitara,klawisze,flet,perkusja) oraz produkcję elektroniki.

Wiadomo,że w psajtrensie istotne jest stworzenie kilku platform,na których śmigają dźwięki - jeżeli nałoży się na siebie zbyt wiele wiadome co może się stać.. Jeżeli pojawi się więcej dźwięków nadających na tych samych częstotliwościach,używam fazera który jakoś rozproszy daną linię instrumentu.. Zabawa z częstotliwościami (niskimi,wysokimi) też robi swoje.

A pytanie moje brzmi jakie Wy macie patenty na "rozplanowanie" dźwięków, jakieś filtry? czy może jest to kwestia końcowego masteringu całości ?

Mój ostatni projekt w trakcie robótki: http://www30.zippyshare.com/v/93692046/file.html

Pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
JaraLuca
User
Posty: 60
Rejestracja: 21 gru 2013, 23:44
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: Głupie pytania szukają mądrych odpowiedzi..

Post autor: JaraLuca » 19 lip 2014, 23:13