Lekcje tworzenia psytransu (1) - Kick
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 mar 2004, 22:41
- Lokalizacja: Warszawa [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Widze, ze spotkalem sie tutaj z krytyka. Rozumiem, moze i faktycznie nie mam do konca racji.
Chcialem jednak zauwazyc, ze kiedy sekwencja jest rozbudowana bardziej, niz dwa dzwieki (kick i bass), kiedy sa hihaty, haty, i jakies inne dzwieki, to nie brzmi to juz jak napisaliscie wszyscy ZLE. Gdyby wiciac z czyjegos numeru dwa dzwieki to zawsze bedzie to brzmiec nieciekawie.
Chcialem jednak zauwazyc, ze kiedy sekwencja jest rozbudowana bardziej, niz dwa dzwieki (kick i bass), kiedy sa hihaty, haty, i jakies inne dzwieki, to nie brzmi to juz jak napisaliscie wszyscy ZLE. Gdyby wiciac z czyjegos numeru dwa dzwieki to zawsze bedzie to brzmiec nieciekawie.
- Ernest
- Medulla Oblongata
- Posty: 697
- Rejestracja: 20 lis 2004, 03:37
- Lokalizacja: Valhalla
- Kontaktowanie:
dokladnie
inwencja tworcza to to co buduje ta muzyke. to w koncu psychedelic trance.
tylko ze inwencja tworcza nie moze oddzialowywac negatywnie na techniczne aspekty kawalka. wiadomo ze mozna najebac sampli, wtedy "nie bedzie" slychac (golym uchem) ze bas dudni, tylko to musi miec rece i nogi a nie ni z gruszki ni z pietruszki. wlasciwy miks to podstawa
inwencja tworcza to to co buduje ta muzyke. to w koncu psychedelic trance.
tylko ze inwencja tworcza nie moze oddzialowywac negatywnie na techniczne aspekty kawalka. wiadomo ze mozna najebac sampli, wtedy "nie bedzie" slychac (golym uchem) ze bas dudni, tylko to musi miec rece i nogi a nie ni z gruszki ni z pietruszki. wlasciwy miks to podstawa
- Rotor
- Multi Evil / Digital Disorder
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 maja 2006, 20:01
- Lokalizacja: Bewrli Hils 81 155 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
a tu prubeczka kick/bas/bas/bas i kick/_/bas/bas
http://www.sendspace.com/file/0ip5u9
calkiem spoko wg mnie
pozdro
http://www.sendspace.com/file/0ip5u9
calkiem spoko wg mnie
pozdro
- mescarajah
- Mesca
- Posty: 777
- Rejestracja: 27 mar 2005, 23:31
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Mi sie te probki - dwóch Panów w ogole nie podobaja ;- ) - nie maja mocy, nie pompuja, nie wykorzystuja sily dzwieku itp ....
A wracajac do Kicktutoriala to hmmm ; - )))) - Najlepsze do tego jest sound forge - mozna b szybko i latwo zrobic bazowy kick. Pozniej posotaje jedynie solidne eq ( razem z basslinem ) i mamy cacy podklad
A wracajac do Kicktutoriala to hmmm ; - )))) - Najlepsze do tego jest sound forge - mozna b szybko i latwo zrobic bazowy kick. Pozniej posotaje jedynie solidne eq ( razem z basslinem ) i mamy cacy podklad
jak dla mnie to za bardzo skupiacie sie na aspektach technicznych...
ja robie kicka nakladajac na siebie kilka (co najmniej dwa) dzwieki, ale tez w zaleznosci jaki kick chce uzyskac, np. w niektorych utworach dobrze dziala kick ktory prawie w o gole nie ma wyjebanego dolu, tylko niemalze sobie cyka. Natomiast w produkcjach progresywnych czesto spotyka sie bardzo miekki kick... Generalnie ten kick z yousendit nalezy do rodziny fuloniastych
Z tam basem to tez przesada... czy ma byc kick/bas/bas/bas, czy kick/---/bas/bas to nie jest jakis konkretny wyznacznik psytrance. Nie w kazdym kawalku musi byc bagabagabagabaga.....
Jesli dobrze ustawisz bas to moze on nachodzic na kick, w czym problem? Malo tego, moim zdaniem potrafi to urozmaicic utwor...
No, ale inzynierem dzwieku nie jestem....
ja robie kicka nakladajac na siebie kilka (co najmniej dwa) dzwieki, ale tez w zaleznosci jaki kick chce uzyskac, np. w niektorych utworach dobrze dziala kick ktory prawie w o gole nie ma wyjebanego dolu, tylko niemalze sobie cyka. Natomiast w produkcjach progresywnych czesto spotyka sie bardzo miekki kick... Generalnie ten kick z yousendit nalezy do rodziny fuloniastych
Z tam basem to tez przesada... czy ma byc kick/bas/bas/bas, czy kick/---/bas/bas to nie jest jakis konkretny wyznacznik psytrance. Nie w kazdym kawalku musi byc bagabagabagabaga.....
Jesli dobrze ustawisz bas to moze on nachodzic na kick, w czym problem? Malo tego, moim zdaniem potrafi to urozmaicic utwor...
No, ale inzynierem dzwieku nie jestem....
..:: e m e r f a u o n l i n e ::..
http://www.myspace.com/emerfau
..:: H A N N A H A N N A F E S T I V A L ::..
http://www.hannafest.com
http://www.myspace.com/hannafest
http://www.facebook.com/pages/Hanna-Han ... 7943502854
http://www.myspace.com/emerfau
..:: H A N N A H A N N A F E S T I V A L ::..
http://www.hannafest.com
http://www.myspace.com/hannafest
http://www.facebook.com/pages/Hanna-Han ... 7943502854
- mescarajah
- Mesca
- Posty: 777
- Rejestracja: 27 mar 2005, 23:31
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
No taka juz jest produkcja - kluczem do sukcesu jest i technika jak i odpowiednia muzyka.emerfau pisze:jak dla mnie to za bardzo skupiacie sie na aspektach technicznych...
Jesli nawet tworzysz cos porypanego na maxa , chaotycznego itp - to jak zaopatrzysz to w profesionalne brzmienie to jest odrazu inaczej postrzegane.
ja robie kicka nakladajac na siebie kilka (co najmniej dwa) dzwieki, ale tez w zaleznosci jaki kick chce uzyskac, np. w niektorych utworach dobrze dziala kick ktory prawie w o gole nie ma wyjebanego dolu, tylko niemalze sobie cyka.
Dokladnie - laczac kicki mozna uzyskac ciekawe rzeczy ale trzeba to oczywiscie bardzo dobrze przefiltrowac oraz dostroic.
No fakt - zasady nie ma. Ale jesli skupijac sie na typowym trance to lepiej aby stopa nie nakladala sie z basami ,ktory powinien byc conajmniej pomiedzy dwoma kickami ;- )Z tam basem to tez przesada... czy ma byc kick/bas/bas/bas, czy kick/---/bas/bas to nie jest jakis konkretny wyznacznik psytrance. Nie w kazdym kawalku musi byc bagabagabagabaga.....
W muzyce np house to jest typowe ze masz bass i kick naraz. W transie takie cos jest slabo widziane poniewaz tak samo jak kick oraz tak samo bassy sa dosc krotkie i maja potencjalnie duza energie w pierwszym momencie uderzenia. Jesli nakladasz na siebie stope i bass naraz zyskujesz dosc duzy poziom dzwieku, niz sam bass. To jest kolo bez wyjscia. Stopa i tak jest o kilkanascie procent najmniej zawsze glosniejsza niz bass. Kumulujac to naraz bez odpowiedniej umiejetnosci kompresowania typu sidechain albo zle wyciszajac ( ale po co dawac cos cichego? ) mozna zrobic kupe jedynie. Lepiej jak kick i bass sa osobno i wybrzmiewaja nienakladajc sie w krytycznych momentach. Patrzac na to bardziej techczninie to stopa jest sinusoida zmieniajaca sie szybko w czasie. Bass natomast jest tylko jednym tonem z odpowiednia obwiednia filtra i glosnosci. Przez staly ton oraz zmieniajacy sie dzwiek robimy glownie zamulenie ;- )Jesli dobrze ustawisz bas to moze on nachodzic na kick, w czym problem? Malo tego, moim zdaniem potrafi to urozmaicic utwor...
W sumie cala sztuka polega na tym aby odpowiednio zmixowac bass i kick razem. Sama stopa dobra nam duzo nie da. Jak robimy sciezke to trzeba sie zajmowac obydwiema sprawami naraz. To samo tyczy sie tonacji. W jednej tonacji trzeba wyciac z basu okolice 140 hz, w innej 150 nieco. W stopie warto wyeleminowac przez eq nieco zakres 250 Hz. Itd ... ogolnie do samego kicka uzywam czesto equalizerow z 20 parametrami - tak samo do bassu + odpowienia kompresja wielopasmowa. Duzo roboty jak chce sie uzyskac dobrze wypoziomowane i glebokie cos.
Najgorsze ze aby to wszystko dobrze ustawic trzeba posiadac sprzet ktory zagra nam ten dół oraz zagra jaknajbardziej plasko .... tutaj warto wspomniec o monitorach i dobrej akustyce pomieszczenia. - Jedna glupia fala stojaca potrafi zjebac caly mix ....
Tez nie jestem ;- ) i chyba nie bede - tzn. dzwieku. Studiuje tez inz. ale zwiazana z czym innym ;- ) Ale co z tego ... hehehe - czytac opracowania o miksowaniu itd itp kazdy moze.No, ale inzynierem dzwieku nie jestem....
Pozdro!
- mescarajah
- Mesca
- Posty: 777
- Rejestracja: 27 mar 2005, 23:31
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Nie maja mocy - np w twojej probce to wiecej mocy produkuje glonisk usilujac wytworzyc czestotliwosc ktorej nie powinien. Nie pompuja - rowniez przez to. Nie ma dynamiki. Jest jedno wielkie uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Stopa jest pusta a bass buczy i nie ma w nim "miesa".multievil aka djrotor pisze:jak to nie maja mocy i nie pompuja
buahahahaha
Te probki sa beznadziejnie zmiksowane i do tego zle zlozone. Zwroc uwage na dolne pasmo.
Raczej jakosci wykonania, ktora tez pozostawia wiele do zyczenia - czytaj powyzej.wszystkie pompuja tylko sa roznej jakosci
Spojrz na muzyke ala skazi - jakby mial brzmienie amatora to by nikt przy tym nie skakal. Natomiast z takim kopem jaki posiada nawet jego proste i palace moj mozg kawalki potrafia ruszyc setka osob na bibie niczym rakieta... - to jest tylko jeden przyklad przewagi brzmienia nad trescia."- to jak zaopatrzysz to w profesionalne brzmienie to jest odrazu inaczej postrzegane. "
CZYLI JAK
Brzmienie to podstawa aby muzyka mogla byc dobra i odbierana w sposob pozytywny. Oczywiscie totalnie niewymagajace osoby beda sie cieszyc z byle czego - wazne aby im cos wpadlo w ucho lub byl dobry klimat. Dzis akurat sa takie czasy ze aby cos byl "dobre" to powinno brzmiec dobrze. Natomiast osoby wymagajace od muzyki wiele spuszcza taka slabo brzmiaca muzyke niczym wode w klozecie.
- Rotor
- Multi Evil / Digital Disorder
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 maja 2006, 20:01
- Lokalizacja: Bewrli Hils 81 155 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- co do dynamiki to nie moge sie zgodzic bo kreci sie ten bas jak texanczyk po polskim bialku a miecha w nim tyle co w pieczonym prosiaku
- rzecz w tym że im niższy bas to tym słabsza dynamika
- kick nie jest pusty dlatego ze zeczy robione na analogah nie sa puste ewentualnie maja poprostu taka a nie inna harakterystyke która zalezy od twórcy
- jezeli ci nie pasuje niski killer bas/kick to trudno ale nie pisz bzdur
- a jezeli masz uuuuuu to znaczy ze czas wymienic glosniczki od komputera na monitory studyjne -polecam
- pozdro i hetnie posłucham twoich sampli bo niewiem czy zrobiles jakis numer czy wydales cos czy co
- rzecz w tym że im niższy bas to tym słabsza dynamika
- kick nie jest pusty dlatego ze zeczy robione na analogah nie sa puste ewentualnie maja poprostu taka a nie inna harakterystyke która zalezy od twórcy
- jezeli ci nie pasuje niski killer bas/kick to trudno ale nie pisz bzdur
- a jezeli masz uuuuuu to znaczy ze czas wymienic glosniczki od komputera na monitory studyjne -polecam
- pozdro i hetnie posłucham twoich sampli bo niewiem czy zrobiles jakis numer czy wydales cos czy co
- mescarajah
- Mesca
- Posty: 777
- Rejestracja: 27 mar 2005, 23:31
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Czlowieku - grasz w okolicy E1 to daje kolo 41 hz dla bassu. Z tego pasma latwo wyciagnac wiecej energi akurat bo to rowniez okolice gdzie schodzi wiekszosc kickow. Strojac odpowiednio ich tonacje oraz robiac przeplot dzieki eq mozesz uzyskac naprawde o WIELE WIECEJ MOCY. Ten zakres pozatym i tak jest niezbyt korzystny dla wielu systemow - lepiej go podbudowac nieco powyzej tego pasma.
Posluchaj kindzadza (on schodzi jeszcze nizej z basami) - podobne pasma oraz styl dla basu i stopy. Tam akurat slychac zupelnie inna dynamike jak i jakosc podkladu basowego. Tamta muzyka po prostu ma moc i brzmi grubo, a nie jak darta kartka papieru.
Lub posluchaj czegokolwiek w tym pasmie - od fullonu do darkow. Jesli nie slyszysz roznicy tzn ze cos jest nie tak.
Ciekawe - masz analoga ? Hmmm przeciez analogi wyszly z mody taaaaaaaaaaaak daaaaawno temu. No chyba ze hardware wg ciebie = analog. Pozatym kick to i tak sinus o osc1 puszczonym na env + fenv. Natomiast kick generowany w edytorze mozebyc tylko idealny.
I prosze nie pisz glupot jesli nie masz pojecia jakim typem odluschow dysponuje ktos kto krytykuje twoje probki. Tym bardziej - zalozmy ze posiadam sprzet HiFi z gornej pulki. Uwazasz ze w tym momencie wciaz powinienem miec monitory do sluchania probek? Przeciez monitory sie kupuje po to aby muzyka brzmiala dobrze NA KAZDYM innym sprzecie, a nie tylko na monitorach.
Moje sample mozliwe uslyszysz za jakis czas jak zloze material na album. Aktualnie dosc mocno zmienilem brzmienie, stare probki sa nieaktualne w sumie juz. Co do probek to jakos nie mam zamiaru ich umieszzczac na forum - i tak nikt tu nie komentuje a material idzie zbyt rozlegle.
Co do brzmienia i tego jak opisuje dane kawalki to Uwierz mi - nasluchalem sie muzyki bardzo duzo, duzo nad tym nasiedzialem i po prostu czuje kiedy cos wymaga poprawek a kiedy nie. Na tym forum wiele osob krytykuje , mnie mozesz zaliczyc do tych ktorzy patrzac prawie tylko technicznie. Klimatu nie komentuje poniewaz glownie analizuje wzgledem profesionalnych produkcji nizeli po prostu sobie slucham.
Posluchaj kindzadza (on schodzi jeszcze nizej z basami) - podobne pasma oraz styl dla basu i stopy. Tam akurat slychac zupelnie inna dynamike jak i jakosc podkladu basowego. Tamta muzyka po prostu ma moc i brzmi grubo, a nie jak darta kartka papieru.
Lub posluchaj czegokolwiek w tym pasmie - od fullonu do darkow. Jesli nie slyszysz roznicy tzn ze cos jest nie tak.
Ciekawe - masz analoga ? Hmmm przeciez analogi wyszly z mody taaaaaaaaaaaak daaaaawno temu. No chyba ze hardware wg ciebie = analog. Pozatym kick to i tak sinus o osc1 puszczonym na env + fenv. Natomiast kick generowany w edytorze mozebyc tylko idealny.
I prosze nie pisz glupot jesli nie masz pojecia jakim typem odluschow dysponuje ktos kto krytykuje twoje probki. Tym bardziej - zalozmy ze posiadam sprzet HiFi z gornej pulki. Uwazasz ze w tym momencie wciaz powinienem miec monitory do sluchania probek? Przeciez monitory sie kupuje po to aby muzyka brzmiala dobrze NA KAZDYM innym sprzecie, a nie tylko na monitorach.
Moje sample mozliwe uslyszysz za jakis czas jak zloze material na album. Aktualnie dosc mocno zmienilem brzmienie, stare probki sa nieaktualne w sumie juz. Co do probek to jakos nie mam zamiaru ich umieszzczac na forum - i tak nikt tu nie komentuje a material idzie zbyt rozlegle.
Co do brzmienia i tego jak opisuje dane kawalki to Uwierz mi - nasluchalem sie muzyki bardzo duzo, duzo nad tym nasiedzialem i po prostu czuje kiedy cos wymaga poprawek a kiedy nie. Na tym forum wiele osob krytykuje , mnie mozesz zaliczyc do tych ktorzy patrzac prawie tylko technicznie. Klimatu nie komentuje poniewaz glownie analizuje wzgledem profesionalnych produkcji nizeli po prostu sobie slucham.
- Rotor
- Multi Evil / Digital Disorder
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 maja 2006, 20:01
- Lokalizacja: Bewrli Hils 81 155 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- to jaka jest wysokosc tonu ma tylko poserdni wplyw na zakres czestotliwosci sygnału z racji ze mozesz go wysterowac puncherem eq itd na jaka czestotliwosc chcesz , co do pasma do którego schodzi kick to moge sie zgodzic ze ma ono wpływ na łączenie go z basem ale niewiem co rozumiesz porzez uzyskanie wiecej mocy i jaki to zwiazek
- nie wiem co rozumiesz poprzez przeplot dzieki eq , słyszałem jedynie o splocie sygnałów w dziedzinie czasu co daje wymnożenie amplitud w dziedzinie czestotliwości i działa to w obie strony tyle że wdrugą defakto jest to bezsensu w kategori sygnału a może chodzi ci o przesuniecie fazowe
- niewiem co rozumiesz poprzez to że zakres nie jest korzystny dla wielu systemów
- teraz najlepsze - ten sampel pochodzi z ftp KINDZADZY i pewnie jest jego albo highko
- pozdro i czekam z niecierpliwoscia na twoja plyte
- nie wiem co rozumiesz poprzez przeplot dzieki eq , słyszałem jedynie o splocie sygnałów w dziedzinie czasu co daje wymnożenie amplitud w dziedzinie czestotliwości i działa to w obie strony tyle że wdrugą defakto jest to bezsensu w kategori sygnału a może chodzi ci o przesuniecie fazowe
- niewiem co rozumiesz poprzez to że zakres nie jest korzystny dla wielu systemów
- teraz najlepsze - ten sampel pochodzi z ftp KINDZADZY i pewnie jest jego albo highko
- pozdro i czekam z niecierpliwoscia na twoja plyte
- mescarajah
- Mesca
- Posty: 777
- Rejestracja: 27 mar 2005, 23:31
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
No wiem ze dany ton to nie tylko jedna czestotliwosc - to chyba normalne.multievil aka djrotor pisze:- to jaka jest wysokosc tonu ma tylko poserdni wplyw na zakres czestotliwosci sygnału z racji ze mozesz go wysterowac puncherem eq itd na jaka czestotliwosc chcesz , co do pasma do którego schodzi kick to moge sie zgodzic ze ma ono wpływ na łączenie go z basem ale niewiem co rozumiesz porzez uzyskanie wiecej mocy i jaki to zwiazek
Wiec:
Czesto posiadajac jeden kick potrafi on roznie pasowac wobec bassu jesli go zaczniesz stroic po tonacji. Czasem wystarczy dac - 24% procent jednego tonu i jest cacy. Np sprobuj polaczyc dwa rozne kicki, gdzie jeden bedziesz HPsowal ...
To glownie lepiej robic na sluch ;- ) . Chodzi o to aby tak dopasowac stope (jej ton / pitch itp) aby zgrywala sie jaknajlepiej z basem. Raz pasuje a raz nie - wszystko zalezy od syntha/sampla i tonacji. Ja ogolnie wole odrazu robic dany kick dla danej tonacji. Niestety czesto jest tak ze wciaz cos nie chce pasowac. Prawdemowiac lepiej skupic sie nad dobrym basem niz kickiem ;- ) To jest trudniejsza juz sprawa.
Nie nie chodzi mi o zadne "Fi" ;- ) ani inna teorie. To co pisalem nie bylo specjalistyczne/techniczne okreslenie. Chodzi o to aby ze stopy wytlumic okreslone pasma i tak samo z bassu. Taki dosc intensywny proces mixowania. Typowa nieedytowana stopa z SF wymaga okreslonych dzialan aby ja zmiekkczyc. Dzieki temu zaczyna sie robic fajne i cieple brzmienie a nie puuuuuuch...- nie wiem co rozumiesz poprzez przeplot dzieki eq , słyszałem jedynie o splocie sygnałów w dziedzinie czasu co daje wymnożenie amplitud w dziedzinie czestotliwości i działa to w obie strony tyle że wdrugą defakto jest to bezsensu w kategori sygnału a może chodzi ci o przesuniecie fazowe
Zbyt male hz nie za dobrze wplywaja na odgrywanie na jakimkolwiek sprzecie. Strata dynamiki - to chyba logiczne. O to mi chodzilo.- niewiem co rozumiesz poprzez to że zakres nie jest korzystny dla wielu systemów
Nawet jesli to brzmi on nieporownywalnie slabo w porownianiu z kawalkami na jakich kolwiek alubumach. Tak jakby walnac najzwyklejszy kick i wrzucic e1 e1 e1 z takiego ABL'a bez jakiegokolwiek miksowania... i nagrac do mp3.- teraz najlepsze - ten sampel pochodzi z ftp KINDZADZY i pewnie jest jego albo highko
Jeszcze troche bedziesz musial poczekac ;- ) Bo ostatnio nawet nie mam czasu skonczyc/rozwinac zadnego kawalka ...- pozdro i czekam z niecierpliwoscia na twoja plyte
peace
korzystajac z tematu - ja sie chetnie wezme za produkcje
www.hardcoreplanet.pl/limescale/probka.mp3
oto mala próbka ;p
W sumie moge zrobić wszystko - poprawić brzmienie miksu, zrobić mastering, kwaśnie dzwięki, kicki... jest tylko jedna rzecz... nie chce mi się (bo jestem pieprzonym leniem) robić przejściówek, intra, itp czyli tych bardziej technicznych zabaw... jezeli mam byc szczery, to nie dlatego,ze nie poptrafe, tylko dlatego,ze to mnie nudzi i męczy - wiec jesli jest tu jakis techniczny master - to chetnie powysylam mu próbki
www.hardcoreplanet.pl/limescale/probka.mp3
oto mala próbka ;p
W sumie moge zrobić wszystko - poprawić brzmienie miksu, zrobić mastering, kwaśnie dzwięki, kicki... jest tylko jedna rzecz... nie chce mi się (bo jestem pieprzonym leniem) robić przejściówek, intra, itp czyli tych bardziej technicznych zabaw... jezeli mam byc szczery, to nie dlatego,ze nie poptrafe, tylko dlatego,ze to mnie nudzi i męczy - wiec jesli jest tu jakis techniczny master - to chetnie powysylam mu próbki
Co roku 900tyś. dzieci umiera z głodu...a Dekoral wciąż biały!!
- darxe
- Elite User
- Posty: 260
- Rejestracja: 16 lis 2006, 15:35
- Lokalizacja: Tempehlandia [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Spotkał się może ktoś z Was albo sam próbował z nagrywaniem bass-linów do kawałków trancowych (nie licząc ambientów czy psy-dubów) przy użyciu normalnej gitary basowej? Tak się nad tym na razie zastanawiam by pożyczyć od kumpla bas i ponagrywać cosik, potem pobawić się różnymi wtyczkami by jakieś oryginalne brzmienie z tego wykręcić.
jeszcze sie za to nie zabieralem. chociaz na basowce wyjda ci miodne groovy wlasnie do ambientow itp, to do szybszych trackow bedzie problem z release, czyli ze dany dzwiek bedzie sie za dlugo konczyl, zeby z tego ulozyc dobre baga-baga, czyli przy full-onach bedzie problem. przy progressach powinno byc calkiem git, zwazywszy ze charakterystyka basu jest to nieco inna.
wydaje mi sie ze z dlugim czasem release mozna sobie poradzic grajac dzwieki z palm-muting, ale jeszcze nie probowalem.
tak czy siak daj znac co ci z tego wyszlo
wydaje mi sie ze z dlugim czasem release mozna sobie poradzic grajac dzwieki z palm-muting, ale jeszcze nie probowalem.
tak czy siak daj znac co ci z tego wyszlo
..:: e m e r f a u o n l i n e ::..
http://www.myspace.com/emerfau
..:: H A N N A H A N N A F E S T I V A L ::..
http://www.hannafest.com
http://www.myspace.com/hannafest
http://www.facebook.com/pages/Hanna-Han ... 7943502854
http://www.myspace.com/emerfau
..:: H A N N A H A N N A F E S T I V A L ::..
http://www.hannafest.com
http://www.myspace.com/hannafest
http://www.facebook.com/pages/Hanna-Han ... 7943502854
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości