Frag'em All - giercujemy
- Astral
- Elite User
- Posty: 4902
- Rejestracja: 05 lip 2006, 15:12
- Lokalizacja: STOLICA [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frag'em All - giercujemy
Ja tego i tego. Nie stac mnie na dobry stół bilardowy pomijajac juz fakt ze miałbym gdzie go postawic, wiec nie pozostaje nic innego jak wirtualny bilard jak sie siedzi w domu.
A na gamezerze jest najlepszy bilard w necie
A na gamezerze jest najlepszy bilard w necie
- *JetMan*
- Psytrance.pl
- Posty: 4045
- Rejestracja: 30 mar 2003, 10:13
- Lokalizacja: Dublin, IE
- Kontaktowanie:
Re: Frag'em All - giercujemy
do pubu czy jakiejs knajpy pograc wyjsc nie mozna? Rozumiem, ze z domu wychodzisz tylko czasami?
powracajac do tematu FPS'ow naturalnie nie jest to juz to, co kiedys.
Jeden obrazek doskonale to obrazuje
http://cache.gawker.com/assets/images/c ... iginal.png
i inna wersja:
http://kotaku.com/5684349/the-evolution ... on-shooter
powracajac do tematu FPS'ow naturalnie nie jest to juz to, co kiedys.
Jeden obrazek doskonale to obrazuje
http://cache.gawker.com/assets/images/c ... iginal.png
i inna wersja:
http://kotaku.com/5684349/the-evolution ... on-shooter
--
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
- Kwachu
- Elite User
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 cze 2008, 19:03
- Lokalizacja: Warszawa [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frag'em All - giercujemy
2gi screen swietnie obrazuje rzeczywistosc. Pamietam ze w takim np Unrealu (nie UT) mozna sie bylo zagubic w przechodzeniu poziomow, w dzisiejszych pozycjach nie ma takiej opcji.
Co do Tekkena i VF: Sam osobiscie wole Tekkena, ale to raczej tylko dlatego, iz nie posiadam Arcade Sticka. O ile w tekkena mozna smialo grac na padzie, tak granie w VF bez arcade sticka to dla mnie pomylka.
Dla tekkena i Wipeouta zakupilem PSP, zeby moc popykac kiedy tylko mam ochote
Co do Tekkena i VF: Sam osobiscie wole Tekkena, ale to raczej tylko dlatego, iz nie posiadam Arcade Sticka. O ile w tekkena mozna smialo grac na padzie, tak granie w VF bez arcade sticka to dla mnie pomylka.
Dla tekkena i Wipeouta zakupilem PSP, zeby moc popykac kiedy tylko mam ochote
- *JetMan*
- Psytrance.pl
- Posty: 4045
- Rejestracja: 30 mar 2003, 10:13
- Lokalizacja: Dublin, IE
- Kontaktowanie:
Re: Frag'em All - giercujemy
Ja pierwsze playstation kupilem z przemytu [nie bylo legalnego dystrybutora wtedy /jeszcze/ w PL ] - i dla Tekkena, ktorego odkrylem kiedys na wypadzie do jakiejs nadmorskiej miejscowosci gdzie stal po prostu w salonie gier video lol... zakochalem sie : ) No i ta grafika, plynnosc/mnogosc ruchow etc.
Co do zagubienia o ktorym piszesz- masz racje. Jesli ktos uwaza, ze to przypadek- tak nie jest. Z doswiadczenia moge napisac, iz obecnie rynek czyli klient decyduje - nikt nie chce complaintow od customerow zniesmaczonych tym, iz gra jest 'zbyt trudna' lub 'nie wiedza co zrobic'. Gra ma dawac radosc a nie frustrowac bedac zbyt trudna do przejscia. Kazda gre przecietny gracz [wiec de facto taging kieruje sie w kierunku "mozliwe do przejscia przez idiote" ] musi umiec przejsc z minimalnym wysilkiem - przejsc oznacza zobaczyc napis THE END. Niestety...
Nie wiem dlaczego producenci bardziej boja sie 100 graczy skarzacych sie iz 'gra jest za trudna i frustrujaca gdyz nie potrafia jej skonczyc' od 100 mowiacych 'ee... przeciez to bylo za krotkie/za latwe'
Ale to sie zmieni- rynek jest juz nasycony tego typu produkcjami. Zmiana nastapi niedlugo. Stawialbym na wzor prowadzenia akcji a'la Half-Life [moze troche wzbogacony]- idealne wywazenie pomiedzy akcja a dobrym prowadzeniem scenariusza. Btw, pamietacie "Thief" ? ahhh to bylo cos! Albo "Jedi Knight"
Co do zagubienia o ktorym piszesz- masz racje. Jesli ktos uwaza, ze to przypadek- tak nie jest. Z doswiadczenia moge napisac, iz obecnie rynek czyli klient decyduje - nikt nie chce complaintow od customerow zniesmaczonych tym, iz gra jest 'zbyt trudna' lub 'nie wiedza co zrobic'. Gra ma dawac radosc a nie frustrowac bedac zbyt trudna do przejscia. Kazda gre przecietny gracz [wiec de facto taging kieruje sie w kierunku "mozliwe do przejscia przez idiote" ] musi umiec przejsc z minimalnym wysilkiem - przejsc oznacza zobaczyc napis THE END. Niestety...
Nie wiem dlaczego producenci bardziej boja sie 100 graczy skarzacych sie iz 'gra jest za trudna i frustrujaca gdyz nie potrafia jej skonczyc' od 100 mowiacych 'ee... przeciez to bylo za krotkie/za latwe'
Ale to sie zmieni- rynek jest juz nasycony tego typu produkcjami. Zmiana nastapi niedlugo. Stawialbym na wzor prowadzenia akcji a'la Half-Life [moze troche wzbogacony]- idealne wywazenie pomiedzy akcja a dobrym prowadzeniem scenariusza. Btw, pamietacie "Thief" ? ahhh to bylo cos! Albo "Jedi Knight"
--
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
- Kwachu
- Elite User
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 cze 2008, 19:03
- Lokalizacja: Warszawa [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frag'em All - giercujemy
Zjawisko o ktorym piszesz: http://en.wikipedia.org/wiki/Casual_game
Thief'y przeszedłem wszystkie. Nawet 3cią jak najbardziej udaną według mnie część, która podobno przyniosła małe zyski.
@Jetman wspominałes, ze lubisz fallouty. Ja nie jestem w stanie powiedziec ile czasu spedzilem przy jego 2 pierwszych częsciach. Dla mnie to RPG wszechczasów. Zastanawia mnie jaki jest twoj stosunek do 3 czesci? Dla mnie to spieprzenie legendarnej serii. Gdy tylko dowiedzialem sie ze to Bethesda bedzie robic 3jke, wiedzialem, ze bedzie to Morrowind w postapokaliptycznych klimatach.
Thief'y przeszedłem wszystkie. Nawet 3cią jak najbardziej udaną według mnie część, która podobno przyniosła małe zyski.
@Jetman wspominałes, ze lubisz fallouty. Ja nie jestem w stanie powiedziec ile czasu spedzilem przy jego 2 pierwszych częsciach. Dla mnie to RPG wszechczasów. Zastanawia mnie jaki jest twoj stosunek do 3 czesci? Dla mnie to spieprzenie legendarnej serii. Gdy tylko dowiedzialem sie ze to Bethesda bedzie robic 3jke, wiedzialem, ze bedzie to Morrowind w postapokaliptycznych klimatach.
- Psysutra
- Cronomi Records
- Posty: 4875
- Rejestracja: 24 mar 2008, 12:32
- Lokalizacja: Katowice [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frag'em All - giercujemy
Ja VF 2 przeszedłem grając na klawiaturze
Chociaż Atlantyda udała mi się tylko raz- jak się pod wodą poruszasz jak mucha w smole a w tym czasie przeciwnik zdąży Cię niekiedy 4 razy powalić to wygrać ten poziom to nie lada sztuka.
Chociaż Atlantyda udała mi się tylko raz- jak się pod wodą poruszasz jak mucha w smole a w tym czasie przeciwnik zdąży Cię niekiedy 4 razy powalić to wygrać ten poziom to nie lada sztuka.
- *JetMan*
- Psytrance.pl
- Posty: 4045
- Rejestracja: 30 mar 2003, 10:13
- Lokalizacja: Dublin, IE
- Kontaktowanie:
Re: Frag'em All - giercujemy
Kwachu: Tak, zgadza sie. Od kiedy gry staly sie globalnym produktem dla wielomilionowej grupy odbiorcow [kolejnym, dodajmy ] - wszystko uleglo splyceniu na rzecz ladnej formy i kiepskiej tresci.
Co do Falloutow 1 i 2 - mam podobnie. nie wiem ile to bylo miesiecy, ale na pewno bardzo wiele do F3 zupelnie sie nie przekonalem, jakos przeniesienie z rzutu izometrycznego w 3d [to byly czasy gdy wszystko przenosilo sie w 3d, nie zawsze z dobrym skutkiem] do mnie nie dotarlo. Zmiana producenta tez dala sporo do myslenia- to tak jak uslyszelismy, ze T:3 nie bedzie rezyserowal Cameron - co z tego wyniklo, wszyscy wiedza.
Bylo jeszcze Fallout: Brotherhood of Steel, ale nie mialem z nim do czynienia.
Co do Falloutow 1 i 2 - mam podobnie. nie wiem ile to bylo miesiecy, ale na pewno bardzo wiele do F3 zupelnie sie nie przekonalem, jakos przeniesienie z rzutu izometrycznego w 3d [to byly czasy gdy wszystko przenosilo sie w 3d, nie zawsze z dobrym skutkiem] do mnie nie dotarlo. Zmiana producenta tez dala sporo do myslenia- to tak jak uslyszelismy, ze T:3 nie bedzie rezyserowal Cameron - co z tego wyniklo, wszyscy wiedza.
Bylo jeszcze Fallout: Brotherhood of Steel, ale nie mialem z nim do czynienia.
--
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
- Psysutra
- Cronomi Records
- Posty: 4875
- Rejestracja: 24 mar 2008, 12:32
- Lokalizacja: Katowice [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frag'em All - giercujemy
Ostatnim dobrymi FPS-ami w jaki grałem to Far Cry i Doom 3 (grając w nocy można było momentami podskoczyć ).
- Astral
- Elite User
- Posty: 4902
- Rejestracja: 05 lip 2006, 15:12
- Lokalizacja: STOLICA [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frag'em All - giercujemy
A czy ja napisałem ze nie chodzę grać do knajp ? Wręcz przeciwnie bo napisałem w pierwszym poście ze jestem fanem i tego i tego bilarda.*JetMan* pisze:do pubu czy jakiejs knajpy pograc wyjsc nie mozna? Rozumiem, ze z domu wychodzisz tylko czasami?
powracajac do tematu FPS'ow naturalnie nie jest to juz to, co kiedys.
Jeden obrazek doskonale to obrazuje
http://cache.gawker.com/assets/images/c ... iginal.png
i inna wersja:
http://kotaku.com/5684349/the-evolution ... on-shooter
Widac ze ktos nie umie wniosków wyciągac.
A ty Jet jak masz ochote na piwo to za kazdym razym idziesz do pubu ?
- *JetMan*
- Psytrance.pl
- Posty: 4045
- Rejestracja: 30 mar 2003, 10:13
- Lokalizacja: Dublin, IE
- Kontaktowanie:
Re: Frag'em All - giercujemy
OK, sprostowales.
--
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
- Reg
- Respected User
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 maja 2010, 19:37
- Lokalizacja: Warszawa [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frag'em All - giercujemy
Ech to stare pokolenie Ja na żadną Amigę ani Atari się nie załapałem, ale grałem na PC pod DOS-em na czarno-białym monitorze. Stare gry były na pewno bardzo inne, pod niektórymi względami lepsze, ale też na przykład trudniejsze i bardziej wkurzające. Rozwój gier postępuje nie tylko w kwestii grafiki. Ja tam lubię zagrać w nowe produkcje
Angry Birds? Jasne, pomysł nie jest nowy. Można zagrać przez WWW w grę Flash choćby "Crush the Castle" (jest dużo części, ogólnie polecam). Ale to nie zmienia faktu, że dzięki starannemu wykonaniu, pociesznej grafice, fabule (lol) czy czemu tam jeszcze, Angry Birds jest chyba najpopularniejszą obecnie grą mobilną. Do wad dodałbym, że gra podoba się też dziewczynom, a te mogą porysować ekran telefonu swoimi pazurami
Angry Birds? Jasne, pomysł nie jest nowy. Można zagrać przez WWW w grę Flash choćby "Crush the Castle" (jest dużo części, ogólnie polecam). Ale to nie zmienia faktu, że dzięki starannemu wykonaniu, pociesznej grafice, fabule (lol) czy czemu tam jeszcze, Angry Birds jest chyba najpopularniejszą obecnie grą mobilną. Do wad dodałbym, że gra podoba się też dziewczynom, a te mogą porysować ekran telefonu swoimi pazurami
-
- Respected User
- Posty: 107
- Rejestracja: 13 lut 2010, 14:44
- Kontaktowanie:
Re: Frag'em All - giercujemy
Od wczoraj na Steamie dostępna jest za darmo pełna wersja Team Fortress 2.
Tzn. dla darmowych graczy są ograniczenia w ilości posiadanych gadżetów oraz możliwości handlu nimi, ale poza tym można sobie przyjemnie pograć w tego słynnego, niepoważnego shootera bez wydawania ani grosza. Polecam
Tzn. dla darmowych graczy są ograniczenia w ilości posiadanych gadżetów oraz możliwości handlu nimi, ale poza tym można sobie przyjemnie pograć w tego słynnego, niepoważnego shootera bez wydawania ani grosza. Polecam
Re: Frag'em All - giercujemy
Nie wiem czy ktoś juz wspomniał do najdoskonaleszej grze team deathmach ever and ever. Quake 2 żyje i ma się dobrze.
Istnieje liga rozgywana co roku do, ktorej należy moj klan o najdoskonalszej nazwie GOA. Nawet utrzymaliśmy sie w pierszej lidze . Od momentu udostępnienia kodu przez ID Software gra była udoskonalana przez amatorów. Pojawiły się nowe silniki graficzne, zabezpieczenia na serwerach. Niestety skomplikowało to także proces od ściągnienicia gry do zagrania. Nie mniej, jak ktos przeczyta poradnik
http://quake2.info/od-czego-zaczac-granie-w-q2/ to powinien sobie poradzić.
W grze quake 2 występuje unikalne środowisko kontroli zawodnika. Moim zadniem nikt nie powtórzył tego wyczynu. Do dyspozycji są techniki strafe jump, circle jump, dubblejump i inne. Doskonale zaprojektowane mapy posiadają wiele miejsc, w którch można wykonywać triki, a nauczenie się zajmuje niekiedy lata . Najlepsza zabawa jest w rozgrywce 4/4, gdzie każdy z zawodników kontroluje określone rejony mapy lub przedmioty (Quad, penagram, armor, powershield) nie musze chyba wspominać o współpracy przy podziale broni i odbijaniu pozycji.
Polecam
na koniec nasza stronka ktroa ma z 5 lat :] http://goa-clan.prv.pl/
Istnieje liga rozgywana co roku do, ktorej należy moj klan o najdoskonalszej nazwie GOA. Nawet utrzymaliśmy sie w pierszej lidze . Od momentu udostępnienia kodu przez ID Software gra była udoskonalana przez amatorów. Pojawiły się nowe silniki graficzne, zabezpieczenia na serwerach. Niestety skomplikowało to także proces od ściągnienicia gry do zagrania. Nie mniej, jak ktos przeczyta poradnik
http://quake2.info/od-czego-zaczac-granie-w-q2/ to powinien sobie poradzić.
W grze quake 2 występuje unikalne środowisko kontroli zawodnika. Moim zadniem nikt nie powtórzył tego wyczynu. Do dyspozycji są techniki strafe jump, circle jump, dubblejump i inne. Doskonale zaprojektowane mapy posiadają wiele miejsc, w którch można wykonywać triki, a nauczenie się zajmuje niekiedy lata . Najlepsza zabawa jest w rozgrywce 4/4, gdzie każdy z zawodników kontroluje określone rejony mapy lub przedmioty (Quad, penagram, armor, powershield) nie musze chyba wspominać o współpracy przy podziale broni i odbijaniu pozycji.
Polecam
na koniec nasza stronka ktroa ma z 5 lat :] http://goa-clan.prv.pl/
:: Free Spirit ::
- Psysutra
- Cronomi Records
- Posty: 4875
- Rejestracja: 24 mar 2008, 12:32
- Lokalizacja: Katowice [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frag'em All - giercujemy
http://www.theocracy.xgame.pl/news.php
jak dla mnie niesamowicie wciągająca gra strategiczna. stara jak cholera. szkoda, że producent zniknął i nie wydał kontynuacji
jak dla mnie niesamowicie wciągająca gra strategiczna. stara jak cholera. szkoda, że producent zniknął i nie wydał kontynuacji
- Trantigne
- User
- Posty: 58
- Rejestracja: 26 sty 2009, 14:43 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frag'em All - giercujemy
Pogrywa ktoś tutaj w UT 99 ?
- ☼ DigiTrip ☼
- Elite User
- Posty: 521
- Rejestracja: 20 sie 2009, 00:09
- Lokalizacja: bieda post-pruska [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- Trantigne
- User
- Posty: 58
- Rejestracja: 26 sty 2009, 14:43 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frag'em All - giercujemy
To możemy się jakoś ustawić (tu w temacie ?), postawienie serwa nie problem (mam zewn IP). Z przyczyn oczywistych lepiej grac w nocy ale w dzień też da radę
Wersja v4.36 u mnie na pokładzie.
Wersja v4.36 u mnie na pokładzie.
- *JetMan*
- Psytrance.pl
- Posty: 4045
- Rejestracja: 30 mar 2003, 10:13
- Lokalizacja: Dublin, IE
- Kontaktowanie:
Re: Frag'em All - giercujemy
tia.. tez gralem w U:T. Damn, to bylo dwanascie lat temu hehe
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana. Moze bym sciagnal i istotnie moglibysmy zagrac. Pewne nawyki ma sie we krwi. Dam znac.
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana. Moze bym sciagnal i istotnie moglibysmy zagrac. Pewne nawyki ma sie we krwi. Dam znac.
--
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
- *JetMan*
- Psytrance.pl
- Posty: 4045
- Rejestracja: 30 mar 2003, 10:13
- Lokalizacja: Dublin, IE
- Kontaktowanie:
Re: Frag'em All - giercujemy
all ready. wersja .436
reszta sie wykruszyla zanim do czegokolwiek doszlo hehe
reszta sie wykruszyla zanim do czegokolwiek doszlo hehe
--
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
*J3t_Man*
"With a watch you know what time it is,
with two watches you are never sure"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości